
Pamācības
Elviss Strazdiņš,
07.08.2010
Motivācija
Mūsdienās, lai turētu līdzi jau tā augsti paceltajai grafisko izvirtību latiņai, ir jāveido dažādas tehnikas, kas varētu ietaupīt datora resursus. Gaisma un ēnas parasti ir pats prasī...

Elviss Strazdiņš,
24.03.2010
3. Lietotāja saskarne (user interface) - statiskās kontroles (static controls)
Statiskās kontroles (static controls)
Statiskās kontroles parasti izmanto, lai ievietotu kādus zīmējumus, teks...

snake5,
06.03.2010
Ir tāds efekts, kuru gan jau daudzi labi pazīst kā „screen space distortion” jeb ekrāna skata deformācija (ja te kādu interesē mana šī termina latviskā versija). Tātad, šis efekts pārveido gatavo e...

Elviss Strazdiņš,
28.02.2010
2. Lietotāja saskarne (user interface) - pogas (buttons), checkbox
Šoreiz mēs runāsim par vienām no svarīgākajām UI sastāvdaļām - pogām un checkbox (nevarēju atrast šim vārdam latviskojumu).
P...

Elviss Strazdiņš,
25.02.2010
1. Lietotāja saskarne (user interface) - Simbolu atkārtošana (character repeat) un dubultklikšķis (double-click)
Simbolu atkārtošana
Sveiki visiem! Domāju, ka ļoti noderīga lieta spēlēs ir tā s...

GiGa,
12.02.2010
Mazliet par OpenGL
Sveiki!
Šoreiz tutoriāļa tēma, kā jau virsraksts vēsta, būs OpenGL. Īstenībā, šeit būs apvienots materiāls no vairākām apakš-tēmām, bet katra no tām nebūs pārāk g...
GiGa,
07.02.2010
Mazliet matemātikas
Sveiki! Šodien parunāsim mazliet par 3d spēļu programmēšanai nepieciešamajām matemātikas, lielākoties ģeometrijas, zināšanām. Bez tām nu nekādi neiztikt, ...
Sveiki! Šodien parunāsim mazliet par 3d spēļu programmēšanai nepieciešamajām matemātikas, lielākoties ģeometrijas, zināšanām. Bez tām nu nekādi neiztikt, ...

Elviss Strazdiņš,
06.02.2010
Šoreiz uzrakstīju pamācību par skriptu valodu Squirrel. Kāpēc nerakstīju par tādām populārām valodām kā LUA vai Python? Tāpēc, ka, pirmkārt, Squirrel sintakse ir vislīdzīgākā C++, un, otrkārt, ir v...

kaszu,
12.01.2010
Kas ir C++ kompilātori
Ir daudzas programmēšanas valodas Pascal, Basic, C, C++ (daudz advancētāks C) un daudzas citas. Katrai no ām ir sava programmēšanas vide (vides).
Piem. Visual Studio ir i...
« iepriekšējā 1 no 2 nākamā »