Ārzemēs
SilverLining Sky & Weather SDK
Mājaslapa: http://sundog-soft.com/sds
Vai jums kādreiz ir bijusi vajadzība pēc reālistiskiem mākoņiem vai laikapstākļiem spēlē? Tad jums varētu noderēt Sundo Software produkts SilverLining.
Šis SDK ļoti reālistiski ģenerē debesis ar mākoņiem, lietu, sniegu un visām pārējām debesu parādībām gan naktī, gan dienā, un ļauj jums to integrēt savā spēlē, laika prognožu programmā vai kādā citā aplikācija. Un tas viss 3 dimensijās un ar pilnu fizikas atbalstu. SilverLining, kā paši izstrādātāji apgalvo, ir tehniski ļoti attīstīts un spēj ģenerēt debesis neticamā ātrumā.
Tā kā spēles parasti attēlo vienu kadru 16 milisekundēs, tad SilverLining izstrādātāji ir uzstādījuši sev uzdevumu izmantot mazāko daļu no šī laika. Jaunākā versija izmanto 128 bitu krāsu dziļumu un atbalsta gan HDR, gan ēnas un tā spēj optimālai darboties uz jebkuras sistēmas. Pati bibliotēka ir rakstīta C++ un atbalsta spraudņu (plugin) arhitektūru, lai varētu tikt integrēta jebkurā spēlē/aplikācijā.
Paši Sundog software apgalvo, ka to izmanto vairākas populāras firmas, tajā skaitā Sierra un Electronic Arts. Produkts tiek izmantots arī ASV armijā, jūras kājnieku korpusā un gaisa spēku zinātniskajās laboratorijās.
Papētot SilverLining demo, likās interesanti, kā fizika (vēja ātrums, augstums) ietekmē nokrišņus un mākoņus. Pie tam nokrišņu daudzums ietekmē redzamību (redzamība esot balstīta uz zinātniskiem pētījumiem). Forši ir izstrādāts arī tas, ka biezākiem mākoņiem apakša ir daudz tumšāka, un mākonis iespīdas, ja no tā izšaujas zibens. Arī pats zibens izskatās diezgan reālistiski. Kopumā šis produkts varētu ietaupīt jums lielu izstrādes laiku, taču tā cena - $2500 gan īsti nav katram pa kabatai. Bet nu ja nesanāk to nopirkt , tad iesaku vismaz izmēģināt demo.
Līdzīgi raksti: