Tur nav teikts, ka tiek supportēts tikai Linux. Tur ir tiekts, ka tas atbalsta tikai POSIX savietojamas OS (piemēram tāda ir Linux OS). Taču Windows arī ir POSIX savietojama OS.
Papētīju sourci - kā bāze tiek izmantota enet tīkla bibliotēka. Tā ir maziņa un ļoti laba. Darbojas gan uz Windows, gan MacOSX, gan Linux. Šur tur citur ir izmantoti daži neWindows'ismi, piemēram, dlfcn.h headeris un tā funkcijas. Taču tie elementāri portējas uz Window (dlopen => LoadLibrary, dlsym => GetProcAddress, ...)
Taču par viņa apgalvoto, ka projekts rakstīts C++'ā, es negribu piekrist. Kods ir drausmīgs. Slikts un nekārtīgs C++ ar vislabākajām C++ slikta koda tradīcijām - manuāla atmiņas menedžēšana (new/delete), nemenedžēti pointeri, #define lietojumi konstantēm enum vietā, utt.. Es no tāda koda turētos pa lielu gabalu.
Rīt papētīsu sourc'i. Varbūt tiešām portēšana uz citām platformām nemaz nav tik sarežģīta.
viesis
2010-01-12 00:26:28
nu ja tas framework veidots ar jau iebuuveetiem crossplatformu pamatiem (t.i. tiek lietotas visas endiaanju paarveershanas un atdaliits network interfess u.tml.), tad nekas nesucks, jo porteet vajadzeetu buut ljoti viegli
Papētīju sourci - kā bāze tiek izmantota enet tīkla bibliotēka. Tā ir maziņa un ļoti laba. Darbojas gan uz Windows, gan MacOSX, gan Linux. Šur tur citur ir izmantoti daži neWindows'ismi, piemēram, dlfcn.h headeris un tā funkcijas. Taču tie elementāri portējas uz Window (dlopen => LoadLibrary, dlsym => GetProcAddress, ...)
Taču par viņa apgalvoto, ka projekts rakstīts C++'ā, es negribu piekrist. Kods ir drausmīgs. Slikts un nekārtīgs C++ ar vislabākajām C++ slikta koda tradīcijām - manuāla atmiņas menedžēšana (new/delete), nemenedžēti pointeri, #define lietojumi konstantēm enum vietā, utt.. Es no tāda koda turētos pa lielu gabalu.